ტრენინგი წინა დღის რეფლექსიით დაიწყო. შემდეგ გავეცანით ინფორმაციას მოსწავლეთა განსაკუთრებული საჭიროების გათვალისწინების შესახებ. დავამზადე დამხმარე მასალა საკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის, რომელიც დამეხმარება განვსაზღვრო მისი ცოდნის დონე. ამისათვის მე მოვიფიქრე ცხრილად დამელაგებინა სათბურში პომიდვრის მოყვანის პროცედურები და გვერძე გრაფაში არეულად ჩავსვი პროცესების ამსახველი სურათები. მოსწავლემ უნდა დაალაგოს ეს პროცედურები სურათების შესაბამისად.
უფრო კარგად დავხვეწეთ პროექტის მსვლელობის გეგმა.კერძოდ დავამატეთბეჭდვითი მასალები, ინტერნეტ რესურსები, სხვა რესურსები.
ტრენინგის მსვლელობისას დრო სჭრაფად გაიპარა, დიდი მადლობა ქალბატონ ქეთის
!
უფრო კარგად დავხვეწეთ პროექტის მსვლელობის გეგმა.კერძოდ დავამატეთბეჭდვითი მასალები, ინტერნეტ რესურსები, სხვა რესურსები.
ტრენინგის მსვლელობისას დრო სჭრაფად გაიპარა, დიდი მადლობა ქალბატონ ქეთის
!
No comments:
Post a Comment